neděle 1. března 2015

Wishlist jen tak

Vitejte u mého wishlistu. :-)

Narozeniny a svátky jsou v nedohlednu. A já mám pár věcí, které bych si ráda pořídila. Nedá se seřadit, co bych chtěla dřív, ale tak snad časem si všechno koupím. 

Zdroj obrázků: Internetové obchody

Už delší dobu pokukuju po EOS balzámech na rty. Ze všech nejvíc bych chtěla vyzkoušet Summer fruit.



EOS má i krém na ruce, který bych si taky ráda pořídila. Nejvíce mě zaujal Berry blossom.


Stále sleduju stránky Bonprixu a líbí se mi tato košileUsmívající se

A jako poslední bych chtěla miracle gel od Sally Hansen a top coat krycí gel. Je to náhrada gel laku a není třeba lampa.

Máte nějaké zkušenosti s EOS krémy na ruce? Balzámy jsou vychvalované, ale o krémech jsem toho moc nečetla. 
A co říkáte na miracle gel od Sally Hansen? Už jste někdy zkoušeli nebo máte doma?
SHARE:

1 komentář

Doufám, že se vám článek líbil a děkuji za každý komentář.

BLOGGER TEMPLATE CREATED BY pipdig